dari utara menuju ke timur, dari timur ku panjangkan langkah ke barat…kini, dari barat bakalkah ke selatan???

6 Ramadhan 1433H

بسم الله الرحمن الرحيم

25 Julai 2012, Rabu

Asal hari rabu je mesti pecah kepala dok pikiaq nak masak apa! aishhhh… “semalam husna masak nasi jagung jemput Bayt Yasmin + Bayt Imtiyaz buke puasa sekali 🙂 “

Bila la Qifa nok jemput orang mari buka puasa di rumah…emmm…”masak pun tak sedap mana 😦 “

Keputusan akhir adalah masak TOMYAM [my favourite! satu dunia tau kot 😀 ]

Tapi bahannye tak de la banyak sampai macam ni…buh ayam je pun sebab udang & geng2 seafoodnye tu x de kat sini 😦 [tetiba rasa nk makan tomyam as-salam]

Advertisements

Comments on: "6 Ramadhan 1433H" (1)

  1. Writing is the only profession where no one considers you ridiculous if you earn no money.
    ~Jules Renard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: